میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۳۹۹ مشخص شد

پیام مدیر عامل محترم شرکت تعاونی سیف معدن بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان
آوریل 8, 2020
كاربرد نمك در صنعت شوينده
آوریل 12, 2020
پیام مدیر عامل محترم شرکت تعاونی سیف معدن بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان
آوریل 8, 2020
كاربرد نمك در صنعت شوينده
آوریل 12, 2020

نشست تعیین حداقل دستمزد سال 99 کارگران دقایقی قبل به دلیل عدم توافق نمایندگان کارفرمایی و کارگری در خصوص درصد افزایش مزد و ورود به رای گیری اعضا پایان یافت و در نهایت درصد افزایش مزد کارگران 21 درصد اعلام شد.

علیرقم تلاش نمایندگان کارگری برای متقاعد کردن کارفرمایان به دلیل اختلاف شدید در خصوص اعمال افزایش دومیلیون و هشتصد هزار تومان روی پایه حقوق کارگران جلسه دستمزد به رای گیری اعضا کشیده شد و در نهایت با توجه به ترکیب شورای عالی کار ، افزایش پایه حقوق کارگران 21 درصد تصویب شد.

وضعیت تصویب مزد به شرح زیر است

  • افزایش حداقل مزد 21 درصد
  • بن ماهیانه 400 هزار تومان
  • مبلغ مزد روزانه: 611،809 ریال
  • حقوق ماهیانه: 18،354،270 ریال
  • حق اولاد: 1،835،426 ریال
  • پایه سنوات: 175 هزار تومان
  • مسکن ماهانه : 100 هزار تومان
  • به سایر سطوح 15 درصد به اضافه روزانه 30،338 ریال
HM
HM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *